کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی و درمان

روش های کلینیکی و خانگی برای زیبایی و سلامتی بدن

کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی و درمان

روش های کلینیکی و خانگی برای زیبایی و سلامتی بدن

چگونه ماسک نور درمانی، باعث جوانسازی سریع صورت و رفع آکنه می شود؟

تا حالا شده که بروید زیر یک نور رنگی با طول موج تعیین شده بخوابید و پوست صورت شما در کمترین زمان جوان شود، منافذ آن کاهش پیدا کند و آکنه خیلی سریع از بین برود.ماسک نور درمانی با چند طول موج رنگی می تواند این زیبایی را به شما بدهد.


این خوابیدن در زیر ماسک حدود 30 دقیقه طول می کشد که همراه با آرامش برای شما است و سوزش، زخم و درد وجود ندارد. مراقبت هم نیاز ندارد. طول موج نوری این ماسک با تشخیص پزشک بر صورت شما تابیده می شود.

انجام روش زیبایی سریع پوست با ماسک نور درمانی

این روش علاوه بر اثرات جوانی و سلامتی پوست در رفع بیماری های پوستی شامل جوش، لک، جای زخم و آکنه و پسوریازیس و غیره هم کاربرد دارد.

ماسک نور درمانی جدیدترین روش برای جوان‌سازی پوست صورت و رفع آکنه یا جوش

روش نوردرمانی امروزه برای برطرف کردن لک، آکنه و جوان‌سازی پوست کاربرد مؤثری دارد و جایگزین بعضی از روش‌های امروزی شده است.در این روش از ماسک‌های مخصوص با طیف نوری موردنظر برای ساطع کردن نور روی پوست استفاده می‌شود


این کار باعث تحریک سلول‌های پوست شده و عمل بازسازی پوست را انجام می‌دهند درنتیجه پوستی شاداب و جوان از طریق این روش نوردرمانی خواهید داشت.


جالب است بدانید که این روش نوردرمانی برای بیماری پوستی، خواب و حتی بیماری روانی نیز استفاده می‌گردد.ماسک‌های نور زا در این روش از طریق قرینه چشم هدف می‌گیرند و به‌مرورزمان باعث رفع این اختلال و بیماری‌ها می‌شوند.

ادامه کامل روش زیبایی پوست با ماسک نور درمانی در سایت کلینیک ها......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.