کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی و درمان

روش های کلینیکی و خانگی برای زیبایی و سلامتی بدن

کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی و درمان

روش های کلینیکی و خانگی برای زیبایی و سلامتی بدن

طب سوجوک یا سجوک، درمان بیماری و دردها از طریق کف دست و پا و گوش

در طب سوجوک بیماری از طریق تحریک نقاطی در دست‌وپا درمان می‌شود و لازم نیست بیمار مانند درمان با طب سوزنی کاملاً عریان شود. معمولاً با سوزن‌های خیلی ظریف و بی درد در نقاطی از کف دست‌وپا می‌توان ارگان یا عضو و یا غددی که هورمون‌های موردنیاز بدن را تولید می‌کنند،


تحریک کرد تا انرژی‌ها به گردش درآیند و با برطرف کردن گیرهایی در مسیر حرکت آن‌ها به درمان موردنظر دست پیدا کنیم و بعد از چند جلسه تغییرات درمانی خود را کاملاً ملموس احساس می‌کنیم.

در زبان کره‌ای، su به معنای دست و jox به معنای پا است و درمان در طب سوجوک، همان‌گونه که از نام آن پیداست، عمدتاً از طریق دست‌وپا صورت می‌گیرد.سوجوک به علت اثر درمانی سریع در سندرم دردها به‌عنوان روشی ایده آل شناخته‌شده است.


در طب سوزنی چین روی تمام قسمت‌های بدن کار می‌شود، ولی پروفسور Park معتقد است که نقاطی از بدن (ازجمله کف دست‌وپا) اهمیت بیشتری دارند. وی اسم این نواحی را سیستم انطباق گذاشت.

نتایج اثرات طب سوجوک در مشکلات و بیماری زنان

برای مثال با تحریک نقاط متناظر تخمدان در کف دست می‌توان روی انواع اختلالات قاعدگی و بیماری‌های تخمدان اثر گذاشت و حتی بیماری‌های نظیر کیست تخمدان را درمان کرد.


اگر به این نکته توجه کنیم که 50% زنان به کیست تخمدان و 25% آنان به عفونت‌های مزمن رحمی دچار هستند، اهمیت سیستم‌های انطباق روشن‌تر می‌شود.


اما معمولاً بیماری نتیجه تعامل‌های پیچیده اعضای داخلی است و تنها به نحوه عملکرد تخمدان مربوط نمی‌شود.


ازاین‌رو است که در سطحی عمیق‌تر با شناخت عملکرد اعضای داخلی در سطح فیزیکی و در سطح انرژی و مطالعه اثر متقابل آن‌ها بر یکدیگر می‌توان بر ریشه‌های اصلی بیماری اثر گذاشت.


و در سطحی عمیق‌تر با بسط سیستم‌های انطباق می‌توان به مریدیم ها، چاکراها و نقاط اصلی انرژی رسید که با استفاده از آن‌ها امکان اثرگذاری بر مکانیسم‌های بیماری در 

سطوح بنیادی‌تری فراهم می‌آید.

بدین ترتیب طب سوجوک تمام تئوری‌های طب کل‌نگر را بر هم منطبق کرده است و ازاین‌روست که درمانگر سوجوک تنها با رنگ کردن چند نقطه روی دست بیمار می‌تواند بیماری‌های پیچیده و متعددی را در سطح ذهن و جسم او تعدیل کند؛ اما سوجوک به این هم بسنده نمی‌کند و باز هم عمیق‌تر می‌شود.

درمان بوی بد دهان با مشکلات لثه، دندان و معده، علت اصلی ناشناخته و تمام علل بد بویی آن

درمان بوی بد دهان با مشکلات دندان و لثه

درمان بوی بد دهان با مشکلات بیماری لثه و دنداندر مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این بیماری نشده و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان خود دارد و در محل کار یا سایر مکان‌های عمومی ممکن است،


برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع را به او نگویند و فقط دوری نمایند. شما بوی بد دهان خود را متوجه نمی‌شوید چون بو در بینی شما به سلول‌هایی می‌رسد که ممکن است به آن بو عادت کرده باشید.


تنها زمانی متوجه بوی بد دهان خود می‌شوید که دیگران درباره‌اش به شما بگویند. متأسفانه بسیاری از مردم از انجام چنین کاری امتناع می‌کنند،

چون ممکن است شما آن را بی‌ادبی تلقی کنید. بوی بد دهان در اثر عوامل مختلفی اتفاق می‌افتد و معمولاً قابل درمان می‌باشد و افرادی هستند که با اطلاع از این بیماری و پیدا نکردن روش درمان دچار ناراحتی‌های فکری و کناره گیری از دوستان و آشنایان خود شوند.


بوی بد دهان یا نفس بد بو یک بیماری شایع و ناراحت کننده برای اطرافیان

این مشکل شرایط ناخوشایندی است که برای بسیاری از مردم پیش می‌آید و باعث شرمندگی آن‌ها در روابط اجتماعی و خانواده می‌شود. بسیاری از مردم حتی نمی‌دانند که نفس بد بویی دارند یا نه.

باکتری های دندان و دهانچون اطرافیان ممکن است برای ناراحت نشدن دوست و همکارشان به آن فرد اطلاع ندهند؛ اگر این مشکل در نتیجه شرایط دهانی باشد، دندان‌پزشک آن را درمان خواهد کرد.


پروتئین‌ها در غذا، خون و بافت های دهانی که دچار مشکل شده‌اند، توسط باکتری‌های بی‌هوازی که در سطح زبان و گلو زندگی می‌کنند، تجزیه می‌شوند؛


این باکتری‌ها هنگامی که در تماس با آمینو اسید مشخصی در پروتئین‌هایی که پیش‌تر ذکر شد قرار می‌گیرند، از انتهای زبان و گلو ترکیباتی آزاد می‌کنند که باعث بوی بد می‌شود.


بسیاری از محصولات از جمله قرص‌ها و اسپری‌ها، غلبه بر این مشکل را تبلیغ می‌کنند؛در حقیقت اینها تنها مشکل نفس بد بو را مخفی می‌کنند که به این ترتیب صدمات

مزایای ایمپلنت فوری دندان چیست و چه تفاوتی با ایمپلنت دندانی معمولی دارد؟

 افراد زیادی هستند که ممکن است یک یا چند دندان را از دست داده باشند. ممکن است هنگام باز کردن دهان، حرف زدن یا خندیدن جای خالی چند دندان در فک بالا یا پایین مشخص باشد. برخی هم هنوز با چنین مشکلی مواجه نشده‌اند ولی می‌ترسند که به زودی به این مشکل دچار شوند. از مزایای ایمپلنت فوری دندان این است که بیمار می‌تواند در یک روز ظاهر دندان‌هایش را کاملاً مرتب و درست کند.


بی دندانی یکی از مشکلاتی است که امروز ممکنه با آن مواجه شوید که در بیشتر مواقع می‌توان با درمان ایمپلنت فوری دندان و انواع ایمپلنت دندان مرسوم آن را رفع کرد.


بنابراین اگر دچار شرایط یک یا چند بی دندانی شده اید


می توانید برای جایگزینی جای دندان از روش ایمپلنت دندان یا کاشت دندان با پایه فلزی استفاده کنید.


با روش پانچ یا فلپ PUNCH یا FLAP، ایمپلنت فوری دندان یا معمولی برای درصدی افراد می تواند سریعتر انجام شود.

با جراحی مرسوم لثه برای دندان از دست رفته و دندان مصنوعی دندان ایمپلنتی انجام می شود.

با روش جراحی موک می توانید ایمپلنت دیجیتال را برای انجام ایمپلنت فوری دندان بدون جراحی تجربه کنید.


ایمپلنت فوری دندان چیست؟

با این روش فرد می‌تواند در یک روز ظاهر دندان‌هایش را کاملاً مرتب و درست کند.


البته ایمپلنت فوری دندان برای افراد کمی امکانپذیر است و باید دندانپزشک متخصص تشخیص دهد.


برای ایمپلنت دندان فوری نباید نیاز به پیوند استخوان داشته باشید.


و نیاز به یک پروتز دندان قالب گیری شده مناسب هست که در یک جلسه کامل نمی شود.


البته ایمپلنت فوری دندان با یک پروتز دندان موقت و بریج


با سایر دندان ها امکان پذیر است تا بعدا پروتز دندان اصلی وصل شود.


چرا دندان‌پزشکان ایمپلنت دندانی را برای جایگزینی دندان کشیده شده پیشنهاد می‌دهند؟

در ادامه دلایل اصلی تمایل بیماران و توصیه پزشکان و مزایای ایمپلنت دندان را ذکر می‌کنیم.


1-حفاظت از بافت استخوانی از مزایای ایمپلنت دندانی

انجام ایمپلنت دندان قادر است از بافت‌های استخوانی فک حفاظت کند.


این ویژگی یکی از بهترین و مهم‌ترین مزایای ایمپلنت دندان است.


وقتی که دچار بی دندانی می شوید و جای آن در فک پایین یا قک بالا خالی می‌ماند،


بافت‌های استخوانی که در زیر آن دندان قرار داشته‌اند شروع به تحلیل رفتن می‌کنند.


این تحلیل رفتن بافت‌ها پس از افتادن دندان یک فرآیند طبیعی است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

علت اصلی این تحلیل رفتن بافت استخوانی نبود فشار کافی از بالا است که


باعث می‌شود استخوان تراکم و استحکام خود را از دست بدهد.

جوان‌سازی سریع و رفع بیماری پوست با لیزر درمانی سرد (LLLT) در نقاط طب سوزنی

لیزر درمانی سرد یا سطح پایین (کم‌توان) LLLT به‌سرعت و به‌طور مؤثر عمل می‌کند؛ این روش در نقاطی از طب سوزنی بدن نیز در روش طب سوزنی لیزری به جای سوزن نیز استفاه می شود.درواقع، شما پس از چند جلسه اول به نتایج این نوع درمان پی می‌برید. درمان پوست با LLLT مزایایی را ارائه می‌دهد:

الاستیسیته پوست

افزایش جریان خون در زیر پوست

اکسیژن‌رسانی بیشتر به پوست

افزایش متابولیسم سلول

درنتیجه این نوع درمان، مشتریان می‌گویند پوست آن‌ها نرم‌تر و شفاف‌تر به نظر می‌رسد و لکه‌های پوست آن‌ها کم‌رنگ‌تر شده است. لیزر درمانی سرد یا LLLT برای این اختلالات مؤثرتر است:

چین و چروک

جای جوش‌ها

زخم هایپرتروفی

بهبود سوختگی

ویتیلیگو

دپیگمانتاسیون

التهاب

پسوریازیس

درمان مشکلاتی پوست توسط لیزر سرد چگونه انجام می‌شود؟

LLLT برای پوست و مو زیبا یک برنامه درمانی با لیزر سطح پایین است که برای افزایش زیبایی پوست طراحی‌شده است. مطالعات پزشکی پیرامون التیام زخم، فرآیندی که به رشد سریع و ترمیم سلول‌های پوستی نیاز دارد،


نشان داده‌اند که درمان با LLLT سلامت سلول را بهبود بخشیده و روند بهبودی را در بافت‌های آسیب‌دیده تسریع می‌کند. در بافت پوست طبیعی، این نوع درمان ویژگی‌های خوب را افزایش می‌دهد.


برخلاف سایر روش‌ها برای درمان ریزش مو و جوان‌سازی پوست، درمان پوست توسط روش لیزر سرد برای تمام انواع پوست‌ها بی‌خطر و مؤثر است.

ادامه کامل مطلب لیزر درمانی سرد برای جوانسازی پوست و رفع بیماری پوستی در سایت کلینیک ها

چگونه ماسک نور درمانی، باعث جوانسازی سریع صورت و رفع آکنه می شود؟

تا حالا شده که بروید زیر یک نور رنگی با طول موج تعیین شده بخوابید و پوست صورت شما در کمترین زمان جوان شود، منافذ آن کاهش پیدا کند و آکنه خیلی سریع از بین برود.ماسک نور درمانی با چند طول موج رنگی می تواند این زیبایی را به شما بدهد.


این خوابیدن در زیر ماسک حدود 30 دقیقه طول می کشد که همراه با آرامش برای شما است و سوزش، زخم و درد وجود ندارد. مراقبت هم نیاز ندارد. طول موج نوری این ماسک با تشخیص پزشک بر صورت شما تابیده می شود.

انجام روش زیبایی سریع پوست با ماسک نور درمانی

این روش علاوه بر اثرات جوانی و سلامتی پوست در رفع بیماری های پوستی شامل جوش، لک، جای زخم و آکنه و پسوریازیس و غیره هم کاربرد دارد.

ماسک نور درمانی جدیدترین روش برای جوان‌سازی پوست صورت و رفع آکنه یا جوش

روش نوردرمانی امروزه برای برطرف کردن لک، آکنه و جوان‌سازی پوست کاربرد مؤثری دارد و جایگزین بعضی از روش‌های امروزی شده است.در این روش از ماسک‌های مخصوص با طیف نوری موردنظر برای ساطع کردن نور روی پوست استفاده می‌شود


این کار باعث تحریک سلول‌های پوست شده و عمل بازسازی پوست را انجام می‌دهند درنتیجه پوستی شاداب و جوان از طریق این روش نوردرمانی خواهید داشت.


جالب است بدانید که این روش نوردرمانی برای بیماری پوستی، خواب و حتی بیماری روانی نیز استفاده می‌گردد.ماسک‌های نور زا در این روش از طریق قرینه چشم هدف می‌گیرند و به‌مرورزمان باعث رفع این اختلال و بیماری‌ها می‌شوند.

ادامه کامل روش زیبایی پوست با ماسک نور درمانی در سایت کلینیک ها......